מדיניות החזרות
- ניתן להחזיר למרכז השירות של פולאר כל מוצר שנרכש בתוך 14 יום מיום רכישתו כנגד הצגת חשבונית קניה ובאריזה המקורית בלבד.
- כנגד החזרת המוצר יינתן החזר כספי בכפוף לחוק כאשר ערך הטובין עולה על 60 ₪
- ההחזרה מותנית בכך שהמוצר לא נפגם ולא נעשה בו כל שימוש.
- להחזרה אנא פנו בטלפון או בדוא"ל למרכז שירות הלקוחות של פולאר: יורו פארק יקום, בניין איטליה, ת.ד. 21, מיקוד 6097200. ליצירת קשר: 09-9657001, 09-9657000, service1@agentek.co.il
אחריות:
- בהתאם למדיניות פולאר העולמית, אגנטק (1987) בע"מ, היבואנית הרשמית של פולאר בישראל, מעניקה שנתיים אחריות יצרן מיום הרכישה על שעונים, מחשבוני אופניים ומשדרי דופק.
- במהלך תקופת האחריות, המוצר יתוקן או יוחלף במרכז השירות של פולאר באגנטק , ללא תלות במדינת הרכישה.
- למימוש האחריות באגנטק יש לצרף חשבונית קנייה/הוכחת קנייה ממשווק מורשה בכל מסירת מכשיר לבדיקה.
- האחריות מכסה תקלות או ליקויים שנמצאו במוצר לאחר שנבדק במעבדת השרות של פולאר באגנטק ובהתאם להגדרות היצרן, לשנתיים מיום הרכישה ורק עבור הרוכש עצמו. האחריות אינה מכסה מוצרים שנרכשו מיד שנייה.
- האחריות אינה מכסה בלאי של סוללה או כל בלאי רגיל אחר. האחריות אינה מכסה שבר, סדק או שריטה, או כל נזק שנגרם עקב הזנחה, מכה, נפילה, שריפה , חבלה, או תחזוקה לקויה.
- האחריות אינה מכסה כל ליקוי, תקלה או נזק הנגרם בשל טיפול, תיקון או שינוי בלתי מוסמך במכשיר. תפעול או שימוש שגוי שלא בהתאם מדויק להוראות שימוש המוגדרות על ידי היצרן לא יכוסה במסגרת האחריות.
- תנאי האחריות המלאים ניתן למצוא במדריך למשתמש.